vineri, 4 octombrie 2013

Cine esti cand nu te vede nimeni - Bill Hybels

O altă carte pe care dorim să v-o prezentăm este „Cine esti atunci cand nu te vede nimeni”, scrisă de Bill Hybels O carte care prezinta ce disciplina,curajul , caracterul si dragostea inseamna pentru omul care il cauta pe Dumnezeu. Iata aici cateva din textele care ne au atras atentia

pag 15

"Unii oameni sustin ca crestinismul este pentru oameni slabi, lasi, sau razgaiati. Intotdeauna am fost fascinat de aceasta acuza, deoarece in experienta mea exact opusul era adevarat. Este nevoie de o mare doza de curaj de moda veche pentru a fi crestin. Credinta mea imi solicita tot ce am mai bun. De fapt, chiar pentru a deveni crestin este nevoie de mult curaj. Biblia spune ca pentru a deveni cresint, trebuie sa iti recunosti pacatele inaintea unui Dumnezeu sfant. Aceasta este un act de curaj." 

"Nu ai curajul sa I spui lui Dumnezeu adevarul despre cine esti tu in realitate. Ti e teama de durere, de jena. Esti prea ingrozit sa admiti ce se vede cu ochiul liber. Si imi place sa adaug: Daca ti e asa de frica sa te pocaiesti, atunci sa nu mai spui niciodata ca crestinismul este doar pentru oameni slabi.

Daca e nevoie de curaj pentru a deveni crestin, atunci este nevoie de si mai mult curaj ca sa fii unul." 


pag 18

"De cate ori nu am vazut parinti care renuntau la disciplinarea degvata doar pentru ca nu indurau sa isi dezamageasca copiii. Copiii recurg la itericale, afirmand "te urasc" si parintii cedeaza. Daca doresti sa iti cresti copiii in maniera intentionata de Dumnezeu, va trebui sa ii lasi pe micutii tirani sa inebuneasca. Arata putin curaj si spune-le "Nu ma intimidezi micutule. Acesta e lucrul drept pe care trebuie sa il facem si asa vei face.


pag 19


" Cat de mult curaj este necesar pentru a rezista asaltului sexual intr-o cultura sexualizata? Cat este necesar pentru a pastra o convingere cand toata lumea la birou, la scoala, in cartier spune ca esti un idealist irecuperabil, de moda veche si putin cam ciudat- de fapt esti chiar un fanatic? "



Download aici pentru intregul document text.

https://drive.google.com/folderview?id=0BzPhcKGnf8GgajdZWXp6UmhiM00&usp=sharing

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu